Cały obiad: 6,80 zł
II danie: 5,00 zł
Zupa: 1,80 zł
- Sebastian Rynkowski
- Odsłony: 1981
Cały obiad: 6,80 zł
II danie: 5,00 zł
Zupa: 1,80 zł
Propozycja wyprawki dla uczniów, którzy będą uczęszczać do świetlicy szkolnej w roku szkolnym 2025/2026
1 ryza papieru ksero białego
1 blok techniczny biały
1 blok techniczny kolorowy
1 kartonik chusteczek higienicznych
4 ręczniki papierowe
2 opakowania plasteliny
1 opakowanie farb plakatowych
2 kleje w sztyfcie
Prosimy o przyniesienie wyprawki do końca października 2025 r.
REGULAMIN STOŁÓWKI - pobierz
KARTA ZGŁOSZENIA DO STOŁÓWKI - pobierz
Rodzice/opiekunowie zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem stołówki szkolnej.
OBIADY WYDAWANE BĘDĄ od poniedziałku 8.09.2025 r.
Wypełnione karty zgłoszenia ucznia na obiady można dostarczać osobiście
do sekretariatu lub świetlicy szkolnej od 1.09.2025r.
WAŻNE!
*Aby uczeń mógł korzystać z posiłków już od 8 września, należy dostarczyć kartę zgłoszenia do dnia 4 września (do godziny 10.00).
**Uczniowie, którzy dostarczą zgłoszenia po 4 września - będą uwzględnieni na obiady dopiero od 15 września.
Uczniowie, którzy mają posiłki dofinansowane przez MOPS, GOPS lub inne instytucje, również są zobowiązani wypełnić i dostarczyć kartę zgłoszenia na obiady.
Proszę nie wysyłać kart zgłoszeniowych e-mailem ani przez e-dziennik!
W razie pytań pozostaję do Państwa dyspozycji
kierownik świetlicy szkolnej: Bernadeta Szurgot
KONTAKT:
Tel. (89) 649-24-43
Zapraszamy do zapisywania uczniów klas 1-3 do świetlicy szkolnej
od 1 do 5 września 2025 r.
REGULAMIN ŚWIETLICY – pobierz
KARTA ZGŁOSZENIA DO ŚWIETLICY – pobierz
Rodzice/opiekunowie zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem świetlicy szkolnej.
Wypełnione karty najlepiej składać osobiście w świetlicy szkolnej w dniu rozpoczęcia roku szkolnego, czyli 1.09.2025 r. w g. 9.00-12.00 . W kolejnych dniach, czyli od 2 do 5 września można karty pozostawić w sekretariacie lub przynieść do świetlicy w wyznaczonych godzinach pracy.
Proszę nie wysyłać kart zgłoszeniowych e-mailem ani przez e-dziennik!
W razie pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.
kierownik świetlicy szkolnej: Bernadeta Szurgot
KONTAKT:
Tel. (89) 649-24-43
REGULAMIN STOŁÓWKI SZKOLNEJ
SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 im. POLSKICH PODRÓŻNIKÓW
w IŁAWIE
Czas na wakacyjny oddech!
Po intensywnym roku pełnym nauki, wyzwań i sukcesów, nadszedł moment, by na chwilę zwolnić, odpocząć i złapać promienie słońca.
Życzymy Wam — Drodzy Uczniowie i Rodzice — wakacji pełnych swobody, podróży małych i dużych, uśmiechów bez powodu i inspiracji w codziennych drobiazgach. Niech ten letni czas będzie przestrzenią na radość, odkrycia i zwykłe, dobre chwile.
Do zobaczenia po wakacjach — wypoczęci i z głową pełną nowych pomysłów!
Pożegnanie klas ósmych – żegnajcie, drodzy Absolwenci!
Dziś nadszedł moment, który zawsze przychodzi z mieszanką wzruszenia, dumy i refleksji. Pożegnaliśmy naszych ósmoklasistów – absolwentów, którzy przez lata byli ważną częścią naszej szkolnej społeczności.
To właśnie Wy – pełni energii, pomysłów i marzeń – zapisaliście tak wiele pięknych chwil na kartach historii naszej szkoły. Dziękujemy za wspólne lata, uśmiechy, sukcesy i wyzwania, które razem pokonywaliśmy.
Życzymy Wam odwagi, spełnienia i wiary w siebie na kolejnych etapach edukacyjnej drogi. Niech to, co przed Wami, będzie jeszcze piękniejsze niż to, co zostawiacie za sobą.
Pamiętajcie – drzwi naszej szkoły zawsze będą dla Was otwarte.
25 czerwca odbyła się uroczysta gala, na której społeczność szkolna świętowała sukcesy uczniów CZWÓRKI w roku szkolnym 2024/2025. W gronie dzieci, nauczycieli i rodziców oraz w obecności zaproszonych gości - Burmistrza Miasta Iławy, pana Dawida Kopaczewskiego, Zastępcy Dyrektora Centrum Usług Wspólnych, pana Sławomira Ciszewskiego oraz przedstawiciela Rady Rodziców, pani Eweliny Biedrzyckiej zaprezentowane zostały osiągnięcia naukowe, sportowe i artystyczne naszych uczniów. Dodatkową wyróżnioną kategorię stanowiły aktywność społeczna i działalność w wolontariacie.
Film z przedstawienia z kinoteatrze "PASJA" >>>KLIK<<< opr. Natalia Smulska
Wpisy gosci do księgi pamiątkowej >>>KLIK<<< opr. Beata Jastrzębska
Prezentacja 35-50 lat SP4 >>>KLIK<<< opr. Krystian Olejnik
Sala osiągnięć sportowych
Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu prezentującego Salę Osiągnięć Sportowych w Szkole Podstawowej nr 4 im. Polskich Podróżników w Iławie. To wyjątkowe miejsce, przygotowane w związku z obchodami 50-lecia szkoły, w którym z dumą zgromadziliśmy pamiątki, trofea, medale i dyplomy, wywalczone przez naszych uczniów na zawodach sportowych różnego szczebla – od lokalnych po ogólnopolskie.
Co zobaczysz w filmie?
Imponującą kolekcję pucharów i medali
Zdjęcia i tablice upamiętniające sportowe sukcesy naszych uczniów.
Krótkie wspomnienia i ciekawostki z najważniejszych wydarzeń sportowych w historii szkoły.
Fragmenty treningów i zawodów, które inspirują kolejne pokolenia sportowców.
Ta sala to nie tylko miejsce pełne wspomnień – to także źródło motywacji i dumy dla całej społeczności szkolnej.
Zapraszamy do obejrzenia filmiku >>>KLIK<<<
Gazetka wydana w wersji papierowej >>>KLIK<<< opr. Natalia Smulska, Sebastian Rynkowski
6 czerwca 2025r. uczniowie klasy 8b zaprezentowali kolegom i koleżankom z klas drugich przedstawienie kukiełkowe z wykorzystaniem utworów Wandy Chotomskiej. Podczas spektaklu panowała fantastyczna atmosfera, a nasi najmłodsi z wielkim zainteresowaniem śledzili losy bohaterów wierszy.
To niezwykły moment w historii naszej społeczności! Świętowaliśmy 50-lecie szkoły, podkreślając jej dorobek, tradycję i niezwykłe osiągnięcia. Uroczystość rozpoczęła się w iławskim Kinoteatrze „Pasja”, gdzie oficjalna część spotkania przeplatała się z wyjątkowym programem artystycznym.
Uczniowie zabrali nas w podróż przez wieki, nawiązując tym samym do imienia naszej szkoły – Polskich Podróżników. Przypomnieli, jak zmieniały się środki transportu, szkoła i nauka na przestrzeni lat. Szczególną sceną był występ, w którym nauczycielka sterowana przez AI przypomniała, że w życiu najważniejsze są serce, uczucia i zrozumienie.
Po części artystycznej zaproszeni goście udali się do szkoły, gdzie otworzyliśmy walizkę z 35-lecia szkoły. W środku czekały wyjątkowe skarby: zdjęcia, list od poprzedniej dyrektor oraz pamiątkowe prace. Nie zabrakło też nowej kapsuły czasu, która wypełniona zdjęciami, wywiadami i listem do przyszłych pokoleń będzie świadectwem naszych czasów.
Kontynuowaliśmy poznawanie bajek. Zaciekawieni historią rybaka i złotej rybki poszerzyliśmy wiedzę o budowę ryb, ich przystosowanie do życia w wodzie, bieg rzeki. Szukaliśmy także naszej rzeki Iławki i jej połączeń z morzem.
Podczas obchodów miesiąca bibliotek w maju 2025 roku naszych uczniów odwiedziło wielu znamienitych gości: Dyrektorka naszej szkoły Pani Edyta Witkowska, Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej w Iławie Pan Adam Majewski oraz absolwentka naszej szkoły Pani Agnieszka Zakrzewska. Nasi goście wzięli udział w głośnym czytaniu w klasach 1-3, promując i zachęcając uczniów do sięgnięcia po książkę.
Dziękujemy za odwiedziny!!!
Bożena Pawlikowska
Małgorzata Pasternak
a) Kryta Pływalnia w Iławie ul. Biskupska 2
b) Program zawodów – do dopracowania, po zamknięciu list zgłoszeń i opracowaniu list/serii startów
w blokach: - do dopracowania PROGRAM Minutowy i podział na bloki startowo-czasowe
PROPOZYCJA:
I BLOK 8.30-11.30 grupy wiekowe: do lat 7, 8-9, 10-11.
g. 8.30 wejście na basen
8.45 rozgrzewka
8.55-otwarcie zawodów
9.00-rozpoczęcie startów gr.w. do lat 7 – 25 m st.dowolny, możliwość płyniecia z przyborem wypornościowym zapewniającym dziecku bezpieczeństwo.
Sztafeta rodzinna: 2 x 25m(rodzic + dziecko)
Dekoracja dzieci do lat 7 i sztafet rodzinnych – ok.9.30
Konkurencje dzieci 8-9 lat: od ok.9.40
25m motylkowy dz , chł – serie wg zgłoszeń (minimum 3 os.)
25m grzbietowy dz, chł – seriewg zgłoszeń (minimum 3 os.)
25m klasyczny dz, chł – serie wg zgłoszeń (minimum 3 os.)
25m dowolny dz,chł – serie wg zgłoszeń (minimum 3 os.)
Sztafety międzyszkolne 4 x 25m dowolnie (4os. w tym co najmniej 1 dziewczynka)
Dekoracja dz i chł kat 8-9 lat oraz sztafet Ok. 10.40
Konkurencje 10-11lat od.ok.10.45
25m motylkowy dz , chł – serie wg zgłoszeń (minimum 3 os.)
50m grzbietowy dz, chł – serie wg zgłoszeń (minimum 3 os.)
50m klasyczny dz, chł – serie wg zgłoszeń (minimum 3 os.)
50m dowolny dz,chł – serie wg zgłoszeń (minimum 3 os.)
Sztafety międzyszkolne 4 x 25m dowolnie (4os. w tym co najmniej 1 dziewczynka)
Dekoracja dz i chł kat 10-11 oraz sztafet lat. 11.45
Blok II kat.12-13 i 14+ od 11.45-rozgrzewka
Konkurencje 12-13 lat od.ok.12.00
25m motylkowy dz , chł – serie wg zgłoszeń (minimum 3 os.)
50m grzbietowy dz, chł – serie wg zgłoszeń (minimum 3 os.)
50m klasyczny dz, chł – serie wg zgłoszeń (minimum 3 os.)
50m dowolny dz,chł – serie wg zgłoszeń (minimum 3 os.)
Sztafetymiędzyszkolne 4 x 50m dowolnie (4os. w tym co najmniej 1 dziewczyna)
Dekoracja dz i chł kat .12-13 lat i sztafet – ok. 13.00
Konkurencje 14+ od ok.13.15
25m motylkowy dz , chł – serie wg zgłoszeń (minimum 3 os.)
50m grzbietowy dz, chł – serie wg zgłoszeń (minimum 3 os.)
50m klasyczny dz, chł – serie wg zgłoszeń (minimum 3 os.)
50m dowolny dz,chł – serie wg zgłoszeń (minimum 3 os.)
Sztafety międzyszkolne (minimum 2) 4 x 50m (4os. w tym co najmniej 1 dziewczyna)
Dekoracja dz i chł kat 14+ oraz sztafet ok. 14.00
Zawody mają charakter amatorsko-sportowy z własną komisją sędziowską.
Stowarzyszenie Szkoła Pływania ORKA,
Iławskie Centrum Sportu Turystyki i Rekreacji
Uczestnikami zawodów mogą być dzieci i młodzież z przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych
Drodzy rodzice i opiekunowie
dysponuje jeszcze wolnymi miejscami dla kandydatów do klas pierwszych.
Zachęcamy Państwa do wzięcia udziału w rekrutacji uzupełniającej do naszej placóweki.
Procedura składania zgłoszeń do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej dla dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły oraz wniosków w uzupełniającym postępowaniu rekrutacyjnym na wolne miejsca w iławskich szkołach podstawowych rozpocznie się 2 czerwca 2025 r. o godz. 9:00, a skończy 6 czerwca 2025 r. o godz. 15:00. Odpowiednie formularze dostępne będą na stronie internetowej >>>KLIK<<<
Żeby zarejestrować się w systemie rodzic lub opiekun prawny będzie musiał posiadać adres e-mail oraz znać numer PESEL zgłaszanego dziecka.
W procesie zgłaszania i rekrutacji będą brały udział tylko te dzieci, dla których odpowiedni formularz zostanie:
Takie zgłoszenia oraz wnioski będą automatycznie rejestrowane w systemie rekrutacyjnym. Do wniosku dołącza się odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnianie wyszczególnionych kryteriów. Ich skan można będzie załączyć w momencie wypełniania wniosku. Oryginały dokumentów należy okazać w szkole pierwszego wyboru.
W sytuacji braku możliwości dostępu do systemu rekrutacyjnego oraz wydrukowania wniosku, szkoła stworzy możliwość dopełnienia formalności w siedzibie placówki.
Kolejność składania wniosków nie ma żadnego wpływu na wyniki rekrutacji.
Drodzy rodzice i opiekunowie
Procedura składania wniosków do oddziałów sportowych w klasach czwartych publicznych szkół podstawowych rozpocznie się 2 czerwca 2025 r. o godz. 9:00, a skończy 6 czerwca 2025 r. o godz. 15:00. Odpowiednie formularze dostępne będą w poszczególnych placówkach.
W procesie rekrutacji będą brały udział tylko te dzieci, dla których odpowiedni formularz zostanie:
Wczoraj po raz czwarty w naszej szkole odbył się Bieg Fair Play. Pierwszy raz uczestniczyli w nim uczniowie klas I-III. Przed biegiem odbyła się krótka prelekcja na temat wartości, jakie łączy w sobie Fair Play ( czysta gra) oraz genezy Igrzysk Olimpijskich i ich symboli. Z radością dzielimy się zdjęciami, przeżyciami i prezentem jaki nasza szkoła otrzymała od PKOl-u.